Contact Info / Websites

All 11 movie Reviews


Pokemon Hunter Pokemon Hunter

Rated 5 / 5 stars

Epic!

SEQUEL! SEQUEL! SEQUEL!



-Sandwich- -Sandwich-

Rated 5 / 5 stars

Omg A Sand Witch XD

I like the part where he said sandwich :D
Don't you agree?


People find this review helpful!

The Real Luigi's Mansion The Real Luigi's Mansion

Rated 5 / 5 stars

GO WEEGEE!

Mario: Luigi!
Luigi: Mari...oh?
*CENSORED*
Me: ROFLOL!



What is Love? What is Love?

Rated 5 / 5 stars

Cool

This is cool. The findit game is addictive.Where is Shoop da Whoop!?



Minecraft - Creeper Life Minecraft - Creeper Life

Rated 5 / 5 stars

SEQUEL!SEQUEL!

SEQUEL!SEQUEL!SEQUEL!SEQUEL!SEQUEL!SE QUEL!SEQUEL!SEQUEL!SEQUEL!SEQUEL!



A Weird Minecraft Thing A Weird Minecraft Thing

Rated 5 / 5 stars

LOL

LOL this was good!
:D



My Nemesis My Nemesis

Rated 4 / 5 stars

Nice Job!

I don't care if the animation sucks. If there's a Phineas and Ferb song in it, I'll listen XD



The Race! The Race!

Rated 5 / 5 stars

You wanna have a race to that tree?

LOL I didn't see that coming with the racecars XD



Total Drama Sprite 5 Total Drama Sprite 5

Rated 5 / 5 stars

LOL

"LOL.You guys are screwed." part made me rofl.Best part ever XD



Pokemon But With Animals Pokemon But With Animals

Rated 4.5 / 5 stars

WTF

wtf just happened???